Elke avond vermaak - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Mare Koning - WaarBenJij.nu Elke avond vermaak - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Mare Koning - WaarBenJij.nu

Elke avond vermaak

Blijf op de hoogte en volg Mare

16 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Scarborough

Aangezien ik de afgelopen dagen zeker niet heb stil gezeten maar weer even update vanuit het koude Scarborough.

Ja ook hier wordt het steeds kouder en begint helaas ook harder te waaien. Afgelopen woensdag had ik met studenten van Anglolang afgesproken in een pub omdat Georgia (Italiaans meisje) de volgende dag zou vertrekken. Een half uur voordat ik wilde vertrekken kwam Justina thuis en zei dat het code oranje buiten was en dat er allemaal bomen waren omgewaaid. Helaas had ik niemands nummer en had ik beloofd te komen dus ik ging maar gewoon voorzichtig lopen. Onderweg was een heel stuk van de straat afgezet omdat alle dakpannen naar beneden waaiden. Gelukkig was ik snel bij de pub en was de rest daar ook. Na te hebben gepoold en gedart ben ik door Abdullah thuis gebracht omdat hij vind dat meisjes 's avonds niet alleen over straat moeten lopen haha.
Donderdag heb ik een salsa les gedaan met wat studenten dit was zeker voor herhaling vatbaar! Daarna nog een drankje gedronken maar gewoon op tijd naar bed gegaan want ik heb helaas een Yorkshire cold te pakken.
Vrijdag was het Valentijnsdag en dat wordt hier nog best groots gevierd. De school had chocoladehartjes bij de receptie staan voor iedereen, een student had voor iedereen chocolaatjes gekocht en een collega had hartjes buns gekocht, genoeg liefde voor iedereen dus! 's Avonds zijn we gaan bowlen omdat het de laatste avond van Giovanni en Fernando was, helaas was ik echt heel slecht maar gelukkig ben ik een goede verliezer. daarna zijn we nog even naar een karaoke-bar gegaan maar ik was te verlegen om mijn zangkunsten te vertonen :) misschien maar beter ook.
Gister zijn we met wat collega's en studenten naar een soulnight gegaan in the Cask Inn. Het was alleen maar muziek van de jaren 60 dus veel wat oudere mensen maar desalniettemin erg leuk en gezellig. Veel gedanst met een overenthousiaste Dan (mijn collega) die aan het eind van de avond totaal bezweet eindelijk van de dansvloer kwam.
Vandaag weer lekker door Scarborough gelopen want het zonnetje scheen en eindelijk eens het trammetje vanaf het strand genomen en de lekkerste scone ooit gegeten in een klein theehuis helemaal genieten dus!

Nou, dat was weer een heel verhaal tot volgende keer!

Liefs


  • 22 Februari 2014 - 00:24

    Francien:

    hartstikke leuk dat ik je zo kan volgen lieve meid! hele fijne dagen met onze Jan we keep in touch liefs francien.

  • 23 Februari 2014 - 12:35

    Ria Stevens:

    Hallo Mare, hoe is het daar?
    Wel een mooi gebied zo te zien. Moet je daar ook les geven of volg je zelf lessen?
    Gezellig dat Jan er nu is, heb samen een mooie week en veel succes met je studie!

    groetjes Ria Stevens(zus van Francien)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mare

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 25552

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 10 Mei 2014

3 Maanden Scarborough

Landen bezocht: