Radiostilte - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Mare Koning - WaarBenJij.nu Radiostilte - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Mare Koning - WaarBenJij.nu

Radiostilte

Blijf op de hoogte en volg Mare

28 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Scarborough

Ha lieve mensen,

Na een tijdje radiostilte toch maar weer even een verslagje. Jan was hier een weekje dus heb alleen maar leuke dingen gedaan en geen tijd gehad om iedereen op de hoogte te houden. Vrijdag ben ik naar Leeds gegaan om daar Jan te meeten want er gingen geen treinen laat naar Scarborough. Zaterdag hebben we lekker rond gelopen en geshopt en gestruind waarna we terug gingen naar Sccarborough. 's Avonds speelde een van mijn collega's band in een pub dus zijn we daar heen gegaan en kwamen we daar ook Donna, haar man Kenny en Eve tegen. Was een hele gezellige avond, veel gelachen en leuke gesprekken gehad. Zondag zijn we naar Northbay gelopen, ik denk misschien wel het mooiste stukje Scarborough!
Maandag moest ik gewoon weer naar stage maar Jan is elke langs geweest om lunch te komen brengen en heeft ook nieuwe vrienden gemaakt met Abdullah en Sue. 's Avonds zijn we naar een open mic night geweest waar behoorlijk goede bandjes speelden. Dinsdag hadden we weer afgesproken met Donna want die had het zo leuk gehad zaterdag. We hebben afgesproken in de Tap n' Spile waar Jesse Hutchinson speelde, weer een erg goede artiest! Woensdag waren we van plan om een rustdagje na mijn stage in te lassen maar daar is totaal niks van terecht gekomen! Na een paar pubs gestrand in het casino waarna we om half 4 ons bedje in doken.
Gelukkig had ik donderdag vrij gekregen dus konden we lekker uitslapen en een rustig dagje hebben. Het plan was om naar Whitby te gaan maar dat hebben we uiteindelijk niet meer gehaald. Wel heeeeerlijk gegeten in The Copper Horse 's avonds en daarna nog naar de Blues Club geweest waar weer erg goede muziek werd gespeeld.
Vandaag is Jan weer naar huis gegaan en heb ik even een rust avondje ingelast om even bij te komen :)

Het was dus een week vol muziek en gezelligheid, heb erg genoten!!

Liefs

• 28 Februari 2014 - 18:53

Mam:

Je hebt er alles uitgehaald deze week, dus lekker genoten. Pap zegt:holy shit, what a week!
    Fijn dat het leuk was en dat je ons zo leuk van alles op de hoogte houdt.
    Mam

• 02 Maart 2014 - 12:24

Oma:

Met veel plezier lezen we je verslagen over le belevenissen in Scarborough We beleven het helemaal mee Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Straks wil je er helemaal nietb meer weg.
    We hebben de foto'sallemaal gezien Prachtig hoor.
    Allleen Jan had zijn scheerapparaat zeker vergeten,
    Volgende keer meer.
    Dikke kus en liefs van Opa en Oma.