Nieuwe studenten - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Mare Koning - WaarBenJij.nu Nieuwe studenten - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Mare Koning - WaarBenJij.nu

Nieuwe studenten

Blijf op de hoogte en volg Mare

08 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Scarborough

Ha lieve lezers,

Deze week was een leuke maar niet een heel spectaculaire week maar om jullie toch een beetje op de hoogte te houden weer even een kort berichtje. Afgelopen maandag was er een nieuwe groep van 12 studenten uit Saudi Arabië gearriveerd en er was mij al verteld dat ik het dan een stuk drukker zou gaan krijgen. Omdat ik wel al vaker nieuwe studenten had gehad dacht ik dat het wel mee zou vallen eerlijk gezegd. Maar niets was minder waar, mijn collega's wisten wel waar ze het over hadden, de Saudi's staan namelijk op Anglolang een beetje bekend als de mensen die nogal veel vragen stellen en waarbij alles meteen moet gebeuren want wachten hebben ze nog nooit van gehoord. Ik heb nu een een nieuwe huisgenoot Mohammed, erg aardig maar wel een beetje stil. Ik ben dinsdag met alle nieuwe studenten naar de bank gegaan om een account voor ze te creëren, dit ging gelukkig zonder al te veel gedoe maar 2 studenten moesten wat langer wachten en daar was 1 van hen toch niet echt van gediend... Hij wilde morgen wel terug komen want hij hield niet van wachten, ik heb hem uitgelegd dat dit helaas niet kon. Verder drommen de nieuwe studenten elk vrij moment om mijn bureau en moet er van alles meteen gebeuren, nu lukt dat ook meestal wel maar ze moeten ook leren wachten want mijn collega's hebben niet altijd de tijd. Gelukkig zijn ze wel al een beetje gewend geraakt aan hoe alles werkt en worden ze steeds gezelliger en relaxter. Ook mag ik weer een beetje assisteren bij de lessen omdat er een paar studenten nog niet goed mee komen dus dat maakt het ook weer extra leuk voor mij.
Verder ben ik dinsdag met de hele familie van Lynda uiteten geweest bij een Indisch restaurant wat heerlijk en erg gezellig was. Het was zelfs zo gezellig dat we morgen met zn allen naar de Chinees gaan!
Woensdag en gister ben ik even de pub in geweest en trad er weer een bandje op wat zo'n avond natuurlijk extra leuk maakt.
Ik denk dat dit het wel weer een beetje was, toch weer een langer verhaal dan verwacht maarja.

Heel veel liefs uit het zonnige Scarborough!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mare

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 25553

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 10 Mei 2014

3 Maanden Scarborough

Landen bezocht: