Overweldigend - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Mare Koning - WaarBenJij.nu Overweldigend - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Mare Koning - WaarBenJij.nu

Overweldigend

Blijf op de hoogte en volg Mare

31 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Scarborough

Iets later dan verwacht maar hier een update van de afgelopen week.
Vorige week was een fantastische maar behoorlijk hectische week. Zoals de meeste van jullie weten was het vorige week mijn verjaardag en kreeg ik 15 man te eten. Nouja het waren er uiteindelijk 18 geworden maar dat gaf gelukkig niets, the more the merrier!
Dinsdag had ik alvast taarten gebakken voor de volgende dag want anders zou ik het nooit allemaal op tijd op tafel krijgen. Woensdag toen ik terug kwam van het douchen had Lynda een verjaardagskaart voor mijn deur gelegd, heel lief! Toen ik beneden kwam begonnen Lynda en Justyna meteen Happy Birthday te zingen en kreeg ik nog twee kaarten van Justyna & Callum en Jaymee-Lee & Ollie, begon mij al meteen jarig te voelen!
Toen ik op school aankwam werd ik begroet als birthday girl. Toen de rust was wedergekeerd en iedereen naar z'n les was gegaan, werd er opeens aangebeld. Niets vermoedend deed ik open en stond Justine daar te zingen en had ze een kaart in haar hand. De dag was nog lang niet om en nu al zo verwend! Tijdens de lunchpauze werd in de kantine in geroepen en stond iedereen daar weer voor mij te zingen en had Sue cupcakes met kaarsjes in haar handen die ik toen met veel moeite heb uitgeblazen haha. Daarna kwam Linda nog binnen met een egel-taart met kaarsjes die ik wat gemakkelijker uitblies. Verder heb ik allemaal cadeautjes en kaarten gekregen dus ik was behoorlijk overweldigd bij al deze lieve dingen.
's Middags mocht ik gelukkig wat eerder naar huis omdat ik nog alles moest koken. Alles was op tijd klaar en volgens mij heeft iedereen genoten van het eten. Zelfs mijn huisgenootjes en Lynda hebben mij nog verrast met nog een taart en heel veel cadeautjes, enorm verwend dus! Ik wil ook even iedereen bedanken voor de lieve felicitaties en berichtjes! Moe maar voldaan ben ik 's avonds naar bed gegaan.
Afgelopen zaterdag ben ik met Hye-In naar Robin Hood's Bay en Whitby geweest, wat was dit fantastisch! Het weer was helaas lang niet zo mooi en warm als bij jullie maar dat mocht de pret absoluut niet drukken. Ik zal later nog wel wat foto's bij dit verhaal voegen.
Gister was het hier Moederdag en hebben we met de hele familie bij de Chinees geluncht, buikje rond gegeten! 's Avonds ben ik met Lynda, Michelle en Pat naar de bingo geweest. Dit was hilarisch, erg professioneel maar werden veel grapjes gemaakt en heb gelachen! Nu wordt het behoorlijk druk hier de komende weken want er is een groep van 30 Thaise studenten gearriveerd en volgende week komen er volgens mij ook nog eens 30 Italianen en een groep docenten. Drukdrukdruk dus!
Jullie horen van mij,

Veel liefs

  • 31 Maart 2014 - 11:28

    Hanneke Hoitink:

    Klinkt als een top verjaardag! Nog gefeliciteerd, en nog veel plezier daar.

  • 31 Maart 2014 - 21:22

    Sjoukje:

    Ha Mare,

    Wat schrijf je toch gezellige verslagen van je tijd in Engeland! Het klinkt allemaal even goed en o wat zul je mooi Engels kunnen als je terug bent.
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, klinkt naar een fijne dag met veel visite. Knap hoor, koken voor 18 man is niet niks.
    Wij zijn een paar jaar geleden in Staithes geweest voor een week meivakantie, dat ligt net voorbij Whitby. Ik vond het daar ook prachtig! We zijn toen ook in York geweest, ook echt een mooie stad. Geniet er nog maar even van!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mare

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 25555

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 10 Mei 2014

3 Maanden Scarborough

Landen bezocht: