Niet veel te vertellen - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Mare Koning - WaarBenJij.nu Niet veel te vertellen - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Mare Koning - WaarBenJij.nu

Niet veel te vertellen

Blijf op de hoogte en volg Mare

13 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Scarborough

Hallo allemaal,

Ik heb eigenlijk vrij weinig te vertellen omdat ik de hele week ziek op bed heb gelegen. Ik had een goede griep te pakken dus heb voornamelijk geslapen. Gelukkig was Lynda er om mij een beetje te verzorgen en heb veel lieve berichtjes van studenten en collega's gehad. Sinds vrijdag voel ik mij al stukken beter maar kan helaas nog niet veel eten. Een beetje fruit en een kleine portie van het avondeten en ik zit al helemaal vol.
Vrijdag avond heel even snel wat gedronken (sinaasappelsap) met Sue en toen kwamen we wat andere studenten tegen die allemaal zeiden dat school niet hetzelfde was zonder mij (vond ik heel erg lief). Toen vroeg mijn bedje weer in gekropen. Gister de hele dag rustig aan gedaan, na een tochtje naar de supermarkt was ik best uitgeput. Vandaag voel ik mij eigenlijk wel weer beter en niet meer zo zwakjes gelukkig. Morgen begint de drukte weer dus moet ik wel een beetje aangesterkt zijn. Niet veel mee gemaakt dus en heb ook niet veel meer om te vertellen helaas. Mijn volgende verhaal zal weer wat langer zijn, wees maar gerust :)

Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mare

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 25550

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 10 Mei 2014

3 Maanden Scarborough

Landen bezocht: