Laatste weekje - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Mare Koning - WaarBenJij.nu Laatste weekje - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Mare Koning - WaarBenJij.nu

Laatste weekje

Blijf op de hoogte en volg Mare

06 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Scarborough

Het laatste weekje is aangebroken en dat voelt toch best wel raar.
Mijn ouders zijn afgelopen zaterdag aangekomen en dan gaan we met zn allen aanstaande zaterdag weer terug naar Nederland.
Zondag hebben we door Scarborough gelopen en van alles gezien, gelukkig was het best lekker weer en konden we op een gegeven moment zelfs onze jassen uit doen! Het verbaaste mij wel weer om te zien dat als hier ook maar een zonnestraal is dat er dan al gelijk mensen denken dat het zomer is en in hun korte broeken en slippers verschijnen...
Zondag avond waren we met Lynda mee naar de bingo gegaan en het was een goede avond voor ons want we hadden £30 gewonnen!

Gisteren zijn we naar Castle Howard gegaag wat ik al heel lang wilde bezoeken en ik moet zeggen dat het ook zeker de moeite waard was. Het is een enorm paleis met veel grond eromheen. De weg er naar toe was al prachtig door de heuvels heen en we hadden ook weer geluk met het weer. Na het paleis zijn we nog naar Pickering gegaan omdat daar de stoomtrein langs gaat en dat kan ik mijn vader niet ontzeggen natuurlijk.

Verder moet ik deze week nog gewoon werken maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg. Het is nog rustig dus hoef niet te stressen gelukkig en kan ik nog een beetje gezellig doen met iedereen.

Heel veel liefs voor de laatste keer uit het prachtige Engeland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mare

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 20111
Totaal aantal bezoekers 25544

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 10 Mei 2014

3 Maanden Scarborough

Landen bezocht: