Afscheid en Pasen - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Mare Koning - WaarBenJij.nu Afscheid en Pasen - Reisverslag uit Scarborough, Verenigd Koninkrijk van Mare Koning - WaarBenJij.nu

Afscheid en Pasen

Blijf op de hoogte en volg Mare

21 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Scarborough

Hallo allemaal,

Afgelopen week was een behoorlijk drukke week, in totaal hadden we zo'n 150 studenten in de school. Na een week ziek geweest te zijn was het wel weer fijn om terug te zijn, wel merkte ik meteen dat ik er niet was geweest. Papieren waren kwijt, niet iedereen had de registratie formulieren of student questionaires ingeleverd en daar moest ik dus achteraan. Heb mij geen moment kunnen vervelen :)
Afgelopen week was de laatste week van de Thaise studenten, Portugese studenten en de groep docenten. Woensdag hadden we daarom een afscheidsfeestje georganiseerd in de school. Na intensief te hebben gezumbaat ging ik naar school. Helaas is de buurman nogal een chagrijn en had al om 8u geklaagd over de overlast van mensen die buiten stonden te praten. Uiteindelijk moesten we om 9u stoppen omdat hij dreigde de politie te bellen en blijkbaar werd hij nogal agressief tegen mijn baas en begon hij vervelend tegen studenten te doen. DIt was nogal een domper want blijkbaar gaat het normaal tot een uur f 1 door.
De volgende dag was de laatste dag van mijn project met de Thaise studenten, het tijdschrift was gelukkig af en daarom heb ik allerlei spelletjes met ze gedaan wat ze erg leuk vonden. Ik kreeg zelf van een meisje een klein cadeautje!
Na deze drukke week was ik best wel toe aan een paar dagen rust en leuke dingen. Vrijdag ben ik dan ook naar York gegaan met Sue. Helaas had ik om 10u de trein gemist en moest ik die van 11u nemen die vervolgens een half uur vertraging had. Uiteindelijk in York aangekomen zijn Sue en ik naar het Chocolate Festival gegaan en verder een beetje rond gewandeld en genoten van het lekkere weer. 's Avonds hadden we met Alison afgesproken en hebben we gezellig gegeten bij een Tapas restaurant. Daarna ging Sue door naar Edinburgh en gingen Alison en ik terug naar Scarborough. Ik was compleet gesloopt en ben dan ook meteen in slaap gevallen. Zaterdag dus eerst heerlijk uitgeslapen en toen wat boodschappen met Abdullaziz gedaan want ik zou het paasontbijt op zondag verzorgen om Lynda even wat rust te gunnen en omdat ze dat hier normaal niet doen. Ook heb ik mijn eigen paasstol gemaakt die naar mijn verbazing nog best goed was gelukt!
Zondag had ik natuurlijk veel te veel te eten gemaakt dus daar hebben we de rest van de dag van gegeten en we hebben nog steeds wat restjes over. Verder rustig aan gedaan en veel gekletst met iedereen.
Vandaag moest ik toch wel echt wat schoolwerk doen want dat begint nu wel een beetje in mijn nek te hijgen. Vanavond maakt Lynda een Easter Dinner dus ben benieuwd!
Volgende week is het een stuk rustiger in de school gelukkig, ik denk dat we nu nog zo'n 50 leerlingen hebben wat scheelt in werk voor mij.

Dat was het dan wel weer, hoop dat iedereen een fijne Pasen heeft gehad,

Liefs

  • 21 April 2014 - 17:10

    Mam:

    Wat heb je toch weer leuk voor iedereen gezorgd. We vonden het natuurlijk jammer dat je er hier niet bij was. Opa en oma hebben hier geluncht, samen met Luward en Helene en Jard en Stef. OOk Jotte en Jean Luc waren er nog even, maar zij zouden brunchen bij de ouders van Jean Luc. Daarom hebben ze niet met ons meegegeten.
    Ik merk dat jij daar ook voor gezelligheid zorgt. Lynda zal je gaan missen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mare

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 25562

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 10 Mei 2014

3 Maanden Scarborough

Landen bezocht: