Op weg - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mare Koning - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mare Koning - WaarBenJij.nu

Op weg

Blijf op de hoogte en volg Mare

05 Februari 2014 | Nederland, Rotterdam

Nou hierbij mijn eerste verslagje vanaf de boot. De boot vaart pas net en ik ben nu al een paar keer verdwaald op de boot, ben benieuwd of ik mijn kamer nog wel terug kan vinden. Al heel wat aardige Engelsen ontmoet en al wat praatjes gemaakt dus dat begint goed! Morgen ochtend kom ik vroeg aan in Hull en zal dan de trein naar Scarborough nemen waar ik word opgewacht door Lynda, mijn hospita. Ik heb vandaag al even met haar gebeld en ze gaat mij morgen door de stad leiden. 's Avonds is er een afscheidsfeestje van een paar Braziliaanse docenten op mijn stageschool waar ik ook voor uitgenodigd ben. Gelukkig haalt mijn 'baas' mij op van huis en zullen we samen naar het feestje gaan, ik word al meteen helemaal ondergedompeld dus! Ik ben erg benieuwd en ik zal jullie laten weten hoe het was. Dat was het voor nu en tot het volgende verslagje!

Liefs,

Mare

  • 05 Februari 2014 - 22:34

    Roos:

    Klinkt goed Maar! Hoop dat het gezellig is bij Lynda, en dat je een fijne kamer hebt! Gauw wat foto's op de whatsapp zetten!

    xxxx van HTTV

  • 05 Februari 2014 - 23:03

    Anne Lieke:

    Succes!! Liefs! XX

  • 06 Februari 2014 - 13:51

    Anne:

    ha Maartje,
    gelukkig ben je nu aan de overkant. Wat een enorm schip was dat. De pride of Rotterdam deed zijn naam eer aan, hoewel het beter was geweest als het gewoon De trots van Rotterdam had geheten.
    ben benieuwd naar je nieuwe onderkomen en je hospita. Fijn dat je op deze manier een inkijk krijgt in een andere cultuur, maar je zult ook wel veel overeenkomsten ontdekken. Scarborough ziet er lieflijk uit en ik hoop dat dat ook zo is.
    Kus en vannacht maar eens een keer goed slapen,
    Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mare

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 25569

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 10 Mei 2014

3 Maanden Scarborough

Landen bezocht: